maris-on-tour.reismee.nl

Cultuurshock

Vandaag weer terug gekomen in San Jose. Vandaag nog getrakteerd op een krokodil, lepelaars en waarschijnlijk een herculesbeetle, kom ik in de jungle van de grote stad. San Jose is een dertien uit een dozijn stad, vies, druk, zwervers met af en toe een leuk gebouwtje. Na de dagen in de natuur en in kleine dorpjes, is de stad toch even een cultuurschok. En dat voor iemand die in de grote stad is opgegroeid. Na een uurtje door de stad gezwalkt te hebben, laat ik het voor gezien. Geef mij toch maar bos, zee en bergen.

of mijn eigen stad, back home.

rottedam here i come. Vrijdag ga ik naar mijn volgende bestemming: tweedaagse in Renkum voor school. girls cu dan.

fijn dat jullie mijn verhalen hebben gevolgd. en dank jullie voor jullie reacties. Als ik thuis ben zal ik de foto's en de video's erop zetten. Tot gauw!

liefs marisxxxxxxxxxx

liefs marisca

Reacties

Reacties

ries

goeie terug reis,bye,cu

margriet

Zie je vrijdag :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!