maris-on-tour.reismee.nl

nieuwe reis

Hai, ik ga weer op reis. Nu met een reisgenoot: Peter.

Vorige keer wilde ik al naar Zuid Afrika. Alleen die reis kreeg ik toen niet rond op korte termijn.

En daarom ben ik toen naar Costa Rica gegaan. Logisch? Not! Verrassend? Zeker!

Nu dan eindelijk wel naar Zuid Afrika.

Of ik mijn reisblog ga bij houden weet ik niet. Ik ga vooral genieten. Dat geldt ook voor Peet, die een beetje Facebook junk is.

Maar mochten we een dode moment hebben, dan wie weet.

Alle volgers ga ik verwijderen. Je kan dan zelf kiezen of je me weer volgt of niet.

Mocht ik een stukje schrijven, dan zal ik een link zetten op facebook. Dan kun je sowieso kijken.

Als je geen facebook hebt, dan kun je altijd direct via de blog volgen.

In ieder geval. Tot na mijn reis!

Reacties

Reacties

Peter

Veel geluk met elke goede indruk.

Marieke Kamp

Fijne reis Marisca!

Mlein

muchas enjoyas, je hebt het zo ontzettend verdiend!
laat je wat mooi weer voor ons achter?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!