maris-on-tour.reismee.nl

Clear for take off

Het lijkt wel of ik voor het eerst op reis ga. Loop al een week te stuiteren. wat neem je mee naar de jungle. Rugzak of koffer? hoeveel antimug. welke prikken. Ojee als ik maar geen voorhoofdsholte ontsteking krijg door dat weer hier in NL. Self fulfilling prophecy is mij ook niet vreemd en prompt krijg ik het. Iedereen die wel eens gevlogen heeft met voorhoofdsholte ontsteking weet wat ik bedoel. Paardemiddeltje gehaald, zo neus weer open. HaHa, gewoon om jezelf blijven lachen. Welke idioot die geen fan is van vieze grote insecten en ook niet bepaald van hoogtes houdt gaat naar een land met vogelspinnen en ander gekleurde kevers, hangbruggen, liaanslingeren en canopytours. Ik dus. Je hebt er ook veel brulapen, die ken ik wel van de grote stad waarin ik woon, voel ik mij toch lekker thuis. Bedankt voor jullie reacties! Dat schept verwachtingen. Ik ga mijn best doen, indien ik internet tegenkom. Bey x
Wink

Reacties

Reacties

Mlein

Rugzak? Koffer? Zoveel plek nemen die Jane-kini, een flesje antimug en 2 oordopjes toch niet in? En je mobiel en tomtom hoeven ook niet mee, hebben ze daar geintegreerd in de tamtam. Kan mr Gates nog een puntje aan zuigen.
Nou, vanavond vroeg naar bed, morgen gezond weer (vroeg) op en op naar de jungle! Je jungle kreet al geoefend? a-oewaaaah-oewaaaahhh!
Ik heb vandaag in Uddel gezeten. Nee, had ik ook nog nooit van gehoord, de tomtom gelukkig wel. :) lof!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!