maris-on-tour.reismee.nl

2seats41

Zo hele reis van schiphol naar houston twee stoelen voor mijzelf gehad. lekker de ruimte. eerst kwam er een yank naast mij zitten. Volgens mij zat hij op een punaise, want die twee zitbotjes bleven in beweging, gelukkig zoveel dat ie is opgestapt. hele reis niet meer gezien. in houston alle paperassen uit de kast. en lang wachten in de rijen. niet erg. je ziet zoveel mensen. mensen van all over the world. donkere heren in lange gewaden. voor mij stond een groepje mensen uit congo. wat een mooie mensen. veel mexicanen. schoenen uit, schoenen aan. Een douanebeambte vind het maar vreemddat een vrouw alleen naar costa rica gaat. kijkt mij argwanend aan. als ik vertel dat ik in nederland bezig ben met labour rights ontdooit ie en wordt uitermate vriendelijk.uiteindelijk 10 uur in de avond aangekomen in san jose in het hotel, oftewel 6 uur in de ochtend in nederland. en daar stond ik al om 5 uur op. dus meer dan 24 uur op. en....... jawel over mijn slaap heen. we hebben een leuke club mensen hier, allemaal jong grut. zit nu in een hotelmet allerlei gangetjes en bomen op de binnenpleinen. nog geen insect gezien hoor, loop hier dus gewoon lekker op mijn slippertjes. Grappig hoor zo ver weg en dan de hele wereld dichtbij door internet.gelijk maar even wat ingeklopt. morgen gaan we verder reizenmeer het groen in. eerste plek vanbestemming is sarapiqui.ik zie wel weer wanneer ik wat ikkan tikken.mlein, je bent ook lekker op dreef met tikken. haha. de lianen heb ik hier nog niet gezien. als ik er 1 zie, laat ik het je weten.

liefst allemaalx

Reacties

Reacties

Ingmar

Hey Maris,
Heerlijk om te lezen. Ik volg je op de voet.
FF Sarapiqui door alle bronnen gehaald. Volgens mij kom je in de buurt van Mogli. Geniet van de sterren
's nachts. Je weet niet wat je ziet als je een uurtje omhoog kijkt!
Liefs,
Ingmar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!