maris-on-tour.reismee.nl

Joehoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Goed, nog maar gelijk eenstory erachter aan, want ik weet nooit wanneer ik weer achter de knoppen kan gaanzitten.

Even een ander verhaal. Deze vakantie ook even de grenzen verleggen. Gister dus begonnen met hangbruggen(41meter hoog).

In de middag,ik had het nooit gedaan. Stom waarom niet. Raften, nivo 3 Echt zo gaaf!!! En van 3 meter hoog in de kolkende rivier duiken en meelaten sleuren door de stroming.

Vandaag. Canopy-tour. Soort tokkelen door de jungle heen! hoogste punt: 70meter. In begin wel een beetje eng, daarna, eitje! super.!!

Volgende stap? ik ben nog onder de105 kilo. Meespringen uit het vliegtuig met de dochter van Ruud'??

Sterretjes, ..... ik zit nu in een lodge bij de vulkaan. die nog actief is. Spuwt dus steeds rook uit en beneveld de lucht met sterren. Sterren komt nog wel. De vulkaan is echt zo indrukwekkend om te zien.

Morgen trekken we verder. jammer, ik had toch wel wat meer willen zien van la fortuna, maar ook zeker in deze lodge, zo mooi!!!

Jullie ontwaken straks, ik ga naar mijn mandje

liefs

maris

Reacties

Reacties

Kit

Hey hey avonturierster ^^, Super om te zien dat je het zo naar je zin hebt, hier is vakantie "beetje ïn het water gevallen" , lol, dus Good Choice 4 rafting, lijkt me echt een mega super kick, (en betere manier om nat te worden) en niveau 3 , WoW super, maar lijkt me ook xtra S-scary cause u also gt depend on others? heeel veel plezier, dikke kus en knuf
(Looking forward 2 nxt msg^^)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!