maris-on-tour.reismee.nl

In the dark

Gisteravond een nachtwandeling gemaakt in het nevelwoud. Lekker spooky. Wat hebben we gespot?:

een grote vlinder: van buiten bruin en beige, van binnen blauwe vleugels, vleugelwijdte 10 cm

kikker die het speciale geluid in het woud maakt

de enige krabsoort die op het land leeft op costa rica

wandelende takken

gordeldier of is het toch gorgeldier?

en , ja hoor de Tarantula!!!! mooie pictures

´s avonds niks te doen in het hotel en ben in mijn eentje op stap geweest in een disco voor locals. Daar heb ik dansende costaricanen gespot. zij dansen de merengue en de salsa. Netjes vragen ze elkaar te dans. De dames ook de heren. Een heer vroeg mij ten dans, hij had geen tanden in de mond. Vreemd, Costa Rica staat bekend om de beste tandartsen van de wereld...........

Reacties

Reacties

Kit

Heb je nog ja gezegt dan?:P
Kus

Ruud

een donker tet a tet met een tarantula, je laten verleiden door een "meneer" zonder tanden???. We moeten praten!!
Mooie belevenissen Marisca, veel plezier. Groet Ruud

Astrid

Hoi Marisca,

Leuk je verhalen te lezen, veel plezier. Groet, Astrid

margriet

Oh ik ben vreselijk jaloers, de salsa dansen in Costa Rica, door het oerwoud wandelen, IK WIL Ook ..................................................................
Mooi om te lezen Maris :-)

Knuffel

mikis

leuk om te lezen maris, fijn dat het allemaal zo leuk en verrassend is!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!