maris-on-tour.reismee.nl

Jamaica

Voor het eerst regende het vandaag in de ochtend. Vroeg verlaat de bus het druilerige Rincon de Viego op koers naar de pacifische kust. In Samar is het in de middag droog. In mijn up loop ik over het strand en stop bij een strandtent waar reggeamuziek wordt gedraaid en waar de jonge costaricanen, die hier donkerder zijn, jamaicanen, pluimpjes uitblazen met een wietgeur. De toeristen blijven bij deze tent weg. Ik bestel een biertje en neem plaats op een stoel onder de palm. de buurthond komt naast mij liggen. ik voel de warme wind over mijn gezicht en door mijn haar en ik kijk uit over de pacific die lekker wild is. Ik vind het best...........
Cool

Reacties

Reacties

Mlein

time flies, je story's van de afgelopen dagen lezende heb ik voor de zekerheid nog even je eerste bericht nagekeken.
want was jij dat nou die schreef "als ik ergens op internet kan". allemaggies mens, volgens mij heb je een zendmast op je rugzak gebonden!
het klinkt allemaal supergaaf en ik ben benieuwd naar je foto's. hoewel ik die van de tarantula oversla denk ik, brrr.
als ik het goed lees krijgen we je dus terug stinkend naar knol, met pissebedden in je haar, stoned van de koffie in halleluja stemming (praise the lord) en de katten krijgen gezelschap van hagedissen. ben heeel benieuwd.
maar voor het geval je dacht dat alleen jij van die spannende dingen doet. nou, ik heb ook hééééééle spannende dingen gedaan afgelopen week en ook in het bos: met bejaarden in een rolstoel gewandeld, ihkv een dagje Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. had vet sjans met een man van 92, tsja, beter laat dan nooit. ;)

maris

nee, ik zit niet iedere dag achter de knoppen. Ik spaar mijn verhaaltjes op en rammel er dan steeds een paar tegelijk in. Vind het alleen jammer dat ik niet voor elkaar krijg om pictures te uploaden. Heb nu wel een pc met usb, kan ik mijn foto's niet vinden, is niet het juiste formaat. pfff. nou dan thuis maar. liefs maris

margriet

Als ik mijn ogen dicht doe zie ik je zitten, mooooooooi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!