maris-on-tour.reismee.nl

Gordijn

Bloemetjesgordijn .......? nee regen. Weer een verhaal over regen, bah! Nee echt dit was heel gaaf om te zien. Ik heb wel eens Nicolien aan de telefoon gehad. Bij mij regende het, bij haar was het al weer droog. Zij woont een paar plaatsen van mij vandaan. Ik heb wel eens Ronald aan de phone gehad toen hij nog in de big city woonde. hij woonde een blok van mij vandaag. Bij mij regende het, bij hem niet. Ik heb wel eens Petra aan de lijn gehad, bij haar regende het bij mij niet. zij woont een paar straten achter mij. Ik ben in de omgeving van Rincon en ben net van het paard Chenne afgestapt. Ik zie regen, nee kan niet ik sta droog, nee daar 5 meter verder het regent. Niet een beetje nee als een grote kralengordijn zo hard. Zo maf, het had gekund. 1 been in de regen, 1 been droog. De regen ging heeeeeeeeeel langzaam. Zo maf

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!