maris-on-tour.reismee.nl

Overlevingspakket Costa Rica

Overlevingspakket Costa Rica. Noodzaak om echt mee te nemen! in willekeurige volgorde en wordt wellicht nog aangevuld.

1. Wel op nummer 1. Reistabletjes. Meer dan de helft van de wegen is onverhard met grote kuilen. Ook te gebruiken tijdens tractorrijden, raften, de zee op in minibootje en paardrijden.

2. Deet. Ik ben nog geen 1 keer gestoken, hoewel ..... ik heb ook nog geen mug gezien.

3 Zwembril is noodzakelijker dan zonnebril voor in het minibootje, tijdens het raften en tijdens het sjoppen voor soeveniers

4 super snel droog kleding. Door vochtigheid zijn je kleren hier niet droog te krijgen ook niet die kleren die ik bij Bever heb gekocht met snel droog erop. dus super snel droog volgende keer graag.

5 plu

6 Ponchotegen de regen en om je te verstoppen voor wilde dieren, bijvoorbeeld het gordeldier

7 Watersandalen. Nette schoenen hebben hier echt geen zien. Voor modeshow blijf maar thuis.

8 Veel dollars

9 dichte schoenen, tegen slangen die in je enkels bijten

10 een kam, voor als je haar in de war zit

11 verrekijker om nu toch een keer eindelijk die Toekan eens te spotten

12 zwemdiploma. nodig bij het raften, in het zwembad, dolfijnen spotten op zee en tijdens het sjoppen van soeveniers.

13 sterke tandpasta. Ze gooien hier veel knoflook in het eten.

14 waterproofcamera, wederom voor op de boot, tijdens het raften, op zee met dolfijnen spotten, in het regenwoud of tijdens het sjoppen

15.... etc

Peet

Hai, je maakt echt een hoop mee daar, gaaf al deze belevenissen voor je, & je verhalen zijn leuk om te volgen. Je foto's & opnamen zullen ook te gek zijn. Geniet ze nog in volle teugen!! xx Peet.

margriet

Gut ik ben niet de enige die een zwemdiploma nodig heeft bij het shoppen :-)