maris-on-tour.reismee.nl

Geluid

Pachira lodge, een lodge midden in de jungle. Als ik op mijn veranda zit, zie ik letterlijk door het bomen door de bos niet door de dichte begroeiing. Voor de ultieme junglebeleving zitten er geen ramen in de lodge. Het helpt iets, echter voor het eerst zijn de muggen aanwezig. Mijn bloed lusten ze gelukkig niet zo, maar des te meer het gezoem. Vandaag hadden twee slingerapen ruzie boven mijn hoofd. Een helm had geen overbodige luxe geweest. Al krijsend smijten ze met hun huisraad. Een amusant schouwspel. Vanavond weer turtles gespot. De vrouwtjes sluipen stil het strand op, behoedzaam graven ze hun nest en stil leggen ze hun eieren. Helaas dachten toeristische chinezen of japanners dat ze in de kroeg zaten, want ze kwebbelden er vrolijk op los. Mijn sssst, be quiet ten spijt. Naast de nachtelijke zoemerij hoor je de krekels, de kikkers, en in de ochtend de toekan en andere vogels, het gepiep van de slingerapen en de brulapen als wekker. Tortequero, geen spijt van deze verlenging. Denk je dat je de jungle hebt gehad, krijg je toch noet het toefje op de taart.

op naar de grote stad, voor de reis huiswaarts

Reacties

Reacties

ries

wat het gooien met huisraad aan gaat hoef je dus niet speciaal naar de jungle,de apen in de grote stad zijn er expert in.

hee,leuke verhalen maris.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!