maris-on-tour.reismee.nl

Mister, I Watched the stars 4u

Laatste avond in de jungel. Ik zit op de veranda van de bar, die boven het water is. Het kanaal voor de caribische zee, die ik op afstand hoor. Achter mij hoor ik de groene kikkers en de krekels. Ik bedenk, ik heb geen 1 x een zonsopgang of zonsondergang gezien. Iedere dag is het te bewolkt geweest. Als je op zee zit en vanuit het vliegtuig zie je Costa Rica vaak in nevelen liggen. Daar heeft het ook haar natuurlijke groene schoonheid van. Vanavond is anders. Op mijn laatste avond is het helder. Overal zie ik sterren. Niet zo helder als ik ooit tijdens de wintersport heb gezien in Frankrijk, waar we de melkweg zagen. Toch, de hemel is vol schitteringen, wat bijzonder is voor Costa Rica. Zittend in het donker mijmer ik de afgelopen weken, over wat een volgende reis kan zijn of niks, maar just watch the stars 4u mister!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!