maris-on-tour.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoipipeloi,

Tijd om eens echt wat van de wereld te zien.Nog maar 2 x van het Europese continent afgeweest. Nu maar eens goed op weg! Na een mislukte poging om op korte termijn Zuid-Afrika rond te krijgen, dacht dan maar gelijk de Jungle. Yep, I go Jane inCosta Rica.

Op deze sitehou ik mijn ervaringen onderweg bij. Zover dit uiteraard mogelijk is. Niet overal in de bushbush zal er een internetcafe om de hoek zitten.Hou in ieder gevalnieuwe verhalen en foto's in de gaten, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Follow me!

Greetz,

Maris

Reacties

Reacties

Ankie

Leuk! We gaan je volgen...
Eerst nog een weekje Groningen (ook leuk?!?)

Karin

Tjeeeee, supergaaf!!!

Marieke

Spannend Marisca! Ik heb je bericht gehoord dat je waarschijnlijk vanuit de Jungle zo ons jungle huis in Renkum in vliegt. Dat sluit mooi op elkaar aan. Heel veel plezier en genieten! Greetz

Mlein

Hi Marisca-Jane,
Wat dacht je, paaldansen doet iedereen al? Wel een eind weg voor een cursus lianenslingeren. Gaaf meid, go for it en geef Tarzan t nakijken!

Carla

Hoi hoi Marisca,
Wat leuk om je te volgen op je verre reis. Ik wist niet eens dat je zo ver weg zou gaan, maar ik ga zeker je spannende verhalen volgen.
Groetjes en geniet Carla.

Arnold

Vanmorgen om 6 uur onze Marisca-Jane weggebracht naar Schiphol. We gaan je volgen globetrotterdammertje.
Have fun ;-)

Cees

Hi Smurf,

Blij dat je goed bent aangekomen. Voor wat betreft dat "jonge grut", hoor poe nou eens :).

Geniet ervan!!!!

ronald

Hoi Maris,leuk zeg om je vakantie op die manier te volgen!!!
Het is weer eens wat anders dan op de lange latten in de Alpen.Maandag gaan Karin en ik naar Normandie om daar een week te blijven en daarna gaan we een week naar bordeaux.afgelopen donderdag is Feyenoord uitgeschakeld in de Europacup,2 - 0 verloren van het nietige AA Gent.Nog heeeeel veeeel
plezier en geniet van je mooie reis.
xx Ronald en Karin.

margriet

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaf wat je nu aan het doen bent zeg. Hier is het "normale"leven weer begonnen en jij bent een aangename afwissrling daarvan.
Knuffel Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!